Uppe innan tuppen

Åh, nu är taxfree-varorna beställda och resan kommer närmare och närmare! Sjukt skönt att  få lämna Sverige snart bara så att ni vet!!

Igår intog Cura bunkern för lite mat och fest men jag lämnade redan vid tiotiden för att köra hem till Arvika. Va uppe ur sängen kvart över fyra imorse för att åka iväg till Swegon och jobba några timmar. Företaget bjöd till och med på pizza under arbetstid så det var en mycket positiv överaskning som gjorde att man höll ut lite till! :D Meeen är ganska trött nu kan man ju säga så blir soffläge hela kvällen.

Börjar nästan tro på att jag ska klara att dra ner på alkoholen för jag har inte varit full på ett bra tag för att vara mig :) Jag dissar ju till och med krogen ikväll så en applåd till mig!
Nu = typ godnatt!



Gammal bild från Östersund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0