Tenta!!

Mycket dåligt med uppdatering igår, jag vet! Men jag var faktiskt duktig och pluggade som jag skrev att jag skulle göra. har även pluggat delar av denna förmiddag så ska snart bege mig till universitetet för att skriva tentamen i hjärt- och kärlsjukdomar. Hoppas på att denna går vägen så man slipper ha fler släpandes efter sig. men kommer det frågor om själva sjukdomarna så kan jag ganska mycket men har dålig koll på vad alla läkemedel och sånt heter och vad de gör i kären men det är ju mestadels läkarens område så hoppas de skiter i det.

Efter tenstan så ska jag försöka mig på en springtur om inte klockan blir för mycket sen blir det musikquis på Bunkern. En till lugn kväll för mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att dra till hovfjället och åka skidor hela dagen!! :D

See yah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0