Godkänd!

Dagen börjad emed praktisk examination i pvk och infusion som jag blev godkänd på. Wiiie! Sen så skulle jag sitta heeeeela dagen med hemtenta trodde jag men den är redan fördigskriven vilket betyder att jag är helt ledig imorgon! :D
Nu ska jag snart cykla iväg till Karin på lamberget, jag är ju lite nervös agtt jag inyte hittar vägen, har ju inte rört mig överdrivet mycket i de områdena av Karlstad!

Imorgon blir det tvättning (usch o fy o blä!!) för att sedan dra till Arvika och klippa håret. Det behövs verkligen då jag inte ser något för den överdrivet långa luggen!

Vill även passa på att säga att min kära mormor fyller 81år idag!! Grattis!! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv; åååh vad bra, då hoppas jag att de funkar bra på mig också! :D

2012-03-08 @ 12:05:09
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0