Cykeln är igång!

Halvdagen i skolan trodde jag skulle bli riktigt bra eftersom jag tycker att psykisk ohälsa äe riktigt intressant men ack vad jag bedrog mig. Jättetråkig föreläsare som sa det vi redan hört igår, så jag va lite bitter när jag vandrade hem förut.
Men då plockade jag fram cykeln, trampade upp till universitetet nästan utan luft alls, pumpade den och sedan tillbringade jag en 1½ timme på gymmet = nöjd tjej.
Nu ikväll blir det bara nån film sen soooova så jag är pigg inför examination i pvk och infusion imorgon!

Längtar efter sommar också!!!
Men är ju bara en dryg vecka till jag åker utomlands så får väl tåla kylan lite till först.


Kommentarer
Postat av: sofi

åker du utomlands mitt under praktiken :P

2012-03-07 @ 00:37:46
URL: http://soffiproppi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0