Kort överallt...

Jaa det blev ju lite party igår, kanske lite mer än jag räknat med men det var kul! Mindre kul va att mina förfestkompisar hittade en kortlek så nu har jag kort i precis hela lägenheten = städdag!! Men innan jag tar tag i det ska jag gå ut i solen en sväng och kanske till och med få lite färg för det är alldeles underbart väder ute! Våren närmar sig med stomsteg och det finns ju inget bättre än en varm och härlig vår!!




Två bilder blev det från förfesten, tog väldigt många mer men tjejer är tjejer och de raderar alla kort som de inte tycker att de blir snygga på. Därför det bara är manliga individer på korten!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Härligt med ännu en till blogg att läsa! hihi

2012-02-23 @ 13:15:32
Postat av: Isabelle

Härligt med ännu en till blogg att läsa! hihi

2012-02-23 @ 13:15:44
Postat av: Stina

Får hoppas att du tkr att den är intressant då!! ;)

2012-02-23 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0