Igång igen!

Tjena på er!!

Va ju ganska länge sen jag bloggade nu, för att vara ärlig så är det ett halvår sedan. Det är nog det längsta uppehållet jag haft sen jag började blogga på gymnasiet. Men nu förstår ni så är det tentadags imorgon och då är allt roligare än att plugga!

Har otroligt mycket bilder sen i somras så kommer nog dyka upp lite då och då om jag nu har motivationen att fortsätta skriva här!

Nu är det snart dags för mig att dra ner till Bunkern (studenpuben) för lite hemlighetsmakeri. Det får ni se senare vad det handlar om!



Va bara tvungen att slänga upp en bild på en underbar häst!!
Hamdir från Udden!


Kommentarer
Postat av: Jonna

goaste hamdir <3

2012-02-21 @ 18:10:47
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0