Glad tjej!!! :D

Åååååh vad glad jag är nu!!!! Fick precis reda på att jag klarade läkemdelsräkning II, på första försöket dessutom!!! :D För er som inte är så insatta så är det ett typ av matteprov som man inte får ha ett enda fel på. Därför var det väldigt skönt att vara av med den, nu är det inga såna tentor kvar på utbildning. Wiiiie!!!

Okej, var bara tvungen att få ur mig lite glädje, får väl fira lite lätt på Bunkern ikväll även om det inte va meningen att jag skulle dricka alls från början! :P



Fick riktig sommarkänsla igår när det va så fint väder också!! Vill bara sklänga fram grillen och hälla ut äcklig mummelman som vi gjorde på Wångentiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0