Fortfarande glad, men vafan?!

Hmm jag är fortfarande glad för läkemdelsräkningen men kuggade på en annan tenta istället... Faaaast den visste jag nästan att den skulle gå åt helvete så lika glad är jag för det! haha

Blir bara en öl på Bunkern då så jag kan plugga ordentligt imorgon istället, drygt att få två tentor efter sig om man inte behöver!! Även om jag säger att jag ska plugga när jag druckt dagen innan så vet jag att jag bara ligger i soffan o skiter i allt, därför åker bara 40kr med till Bunkern idag. Det är bästa sättet att se till att man inte dricker för mycket!!

Körde bodypump förut o märker va sväg jag egentligen är så blir nog en springtur imorgon eftersom jag lär ha världens träningsvärk! Så ser ni någon astrött blond tjej i löparspåret imorgon så kan det vara jag!!



Styrka va det ja!!! haha! Detta är en helt normal aktivitet på Bunkern! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0