Feeeeeelicia!!

Nu är det såhär att jag fick med mig Felicia hem från Bunkern och ska nu kolla en film för vi vägrar att plugga, tentahn är ju inte för än imorgon! ;) Men jag fick bakläxa av henne för att hon inte fick vara med på mitt premiärinlägg så det får väl bli ändring på det nu!

Här har ni kära Felicia från hennes bästa sida! Enjoy!!






Nu kommer historian om den något vilsna tjejen Felicia som till en början var en total nolla, sen fortsatte hon med det ett tag till. Nu däremot så är hon nästan vuxen men hon håller ändå hunden och glassen sällskap utanför systemet.

Hon pluggar byggingenjör här i Karlstad men kommer från den otroligt stora staden Mariestad. Hon älskar öl och hatar hästar så egentligen passar vi bara halvt ihop. Tur att hon då har en riktig man, alltså en sjuksköterska till kille så jag inte behöver ta hand om henne jämt!!

Nu sitter hon i min soffa men ovven på (den är nästan vacker fast fel färg) och väntar på att jag ska sätta på en film istället för att dryga här.

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kommer det ett inlägg om mig med eller?

2012-02-23 @ 13:18:53
Postat av: Stina

Du får göra lite galna saker så jag har nåt kul att skriva om då! Haha!!! :D Sen måste jag fixa mer bilder på dej oxå!

2012-02-23 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0