Duktig häst och snart dags för Bunkern!!

Tog mig en mystur på Hamdir förut och det var väldigt skönt. Han tyckte dock att det va jobbigt eftersom vi ägnade timmen åt att klättra i skogsbackar! men han är för söt min lilla pålle och kämpar på bland rötter och is! Så himla tråkigt att jag inte kan ha honom i närheten av där jag bor så jag kunde träna honom varje dag, kommer ju missa tävlingar och allt nu på våren bara för att jag inte kan träna. Men till sommaren då ska det bli ändring, då kommer vi äga tävlingsbanorna till hösten ;)

Nu är det snart dags för lite förfest hos mig innan Bunkern och jag börjar faktiskt bli lite sugen på mitt vin som står på kylning. Inte det finaste men gott är det allt efter att inte ha druckit det på ett tag.



Så här mysigt kan man ha på Bunkern, hoppas det blir bra ikväll ockå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0