Tillbaka?

Hej hej hemskt mycket hej!

Har varit utomland som ni vet och varit totalt sämst på att blogga (det har ni märkt hoppas jag!!!). Resan var i alla fall underbar och jag hamnade typ i en depression när jag kom hem till kalla regniga Sverige. Därför jag inte varit inne här. Passar ju bra att vara trött på livet när man skulle ha praktik på psyk. Men det har varit superkul faktiskt och det var inte alla som filmen gökboet som tur var!

Imorgon gör jag sista dagen på vårdcentralen i Töcksfors och det ska bli ganska skönt att slippa åka runt överallt och bara "landa" där jag känner för. Till helgen känner jag då för att landa i Örebro av alla ställen! Tjällossningen 2010 here I come!! :D

Slänger in lite bilder från resan imorgon kväll när jag är tillbaka i Karlstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0