Jag kan stava!! ibland

Såg att jag stavade väldigt fint i förra inlägget men jag hade lite bråttom. Dagarna är ganska fullspäckade för mig dessa två första veckorna i skolan men både nollning och mer föreläsningar än vi någonsin haft. Dålig kombination!

Igår jag var näst intill nykter och kunde sova ut ordentligt idag eftersom jag inte börjar för än halv tre. Ikväll är det flottrace och sen utgång på Tempel vilket betyder suuuupa. Imorgon börjar jag tidigt och går heldag, planerar inte mina fyllor så bra känner jag! haha

Men åter till flottracet, våran flotte är så himla bra. Det vore sååå kul om Cura (min förening) vann över byggingenjörerna och det verkar nästan som det kan bli så!! Ska skratta högt om det blir så!! i Men det vore nästan ännu roligare om vi vann över datavetarna (föreningen Linda) som är så kaxiga.. "Linda har en kaxig stil! Supa, knulla och åka radiobil!" Den låten hörs överallt fast de inte är så många..



Brännbollen i Lördags, Bamse <3 Cura placerade runt den tredje konen för att förstöra så mycket som möjligt för de tävlande! ;) I detta fall Linda-föreningen! Det roliga är att det är en Lindait som agerar kon! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0