Blå krossar!!



Vårat härliga blåa lag som totalt ägde preppsittningen igår, börjar komma igång ordentligt nu så hoppas det fortsätter i samma goda stil. Stadsvandringen var nog det tråkigaste hittills och laget hade en rejäl dipp men nu har vi tagit igen. Wiiiiie!!

Tempel igår ska vi inte ens prata om, snacka om minneslucka, eller jag borde ha det med tankte  på vad mycket jag drack! När klockan ringde efter tre timmars sömn i morse ville jag bara gå och dö men med en banan och en kexchoklad till frukost orkades skolan med denna dag också. Känner mig nästan lite duktig!

Nu blir det en LUGN kväll på Bunkern, men vet ju vart det brukar barka när man väl ser Coronan där, mmmh ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0