Yrja från Udden

Som lovat kommer bilder på sötisen, om än lite sent på dygnet..



Jag, Viddi och Yrja! :)



Yrja från Udden!!

Nu sitter jag själv i "min" herrgård och väntar på att maten ska bli klar. Spagetti och köttfärssås står på menyn för morgondagens matlåda. Det skulle vara helt okej om jag slapp laga den.. saknar min hemmfru nu!!!! haha

Imorgon blir det jobb hela dagen sen bio med Jonna och Malin. Harry Potter står för föreställningen och hoppas han kan erbjuda oss något bra även denna gång! Den förra filmen var lite väl mörk för min smak men tror faktiskt det kommer fortsätta i samma stil, tyvärr.. men nej nu sitter jag och dömmer ut våran kära trollkarl utan att veta ett smack så säger godnatt istället!
ha det göttans så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0