Regnar det? :O

Igår blev det myyyyyyskväll med Jonna med häng i solen och sen massa filmer! Helt perfekt, synd bara att inte Karin kunde komma som råkar ut för de mest konstiga saker. Just denna gång var det en kopp the som förstörde hennes kväll. Inte bra, måste tas igen på hamnfesten!

Har precis kommit hem från charlottenberg där jag hittade lite smått och gott. En klänning för 50kr är inte helt fel tycker jag. Nu lagar Jonna mat åt mig, eller egentligen gör vi det tillsammans men jag hamnade här istället. Ganska soft skulle jag säga. Kycklingfilé med strips och currysås står på menyn btw.

Emma och några killar skulle egentligen ut hit och göra ett fotojobb men vädret är inte riktigt på vår sida så det blir förhoppningsvis imorgon istället. Så nu kan vi luta oss tillbaka till en bra film med mätta magar istället. I am number four = dregel på hög nivå!

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0