övertrött....

Oj vad facebook gör underverk med min statistik!! Känns ju nästan lite bra att blogga nu om någon läser, wohoo jag sitter inte och pratar för mig själv längre typ! Haha

Konstigt detta med trötthet, när jag jobbar heldagar och sen rider massa hästar till sent på kvällen så är jag inte speciellt trött. Men idag när det känns som jag inte gjort något, jo då är jag astrött. Borde därför ta mig till sängen och sova nu, men för jobbigt att resa sig ur supersköna stolen. Jonna vet vad jag menar! För er som inte vet, synd om er!

Märker att detta blev ett övertröttinlägg, sorry för det, nya tag imorgon med mer seriös skrivning. Hoppas jag!



Mitt tillfälliga boende! Ganska soft.



Min tillfälliga sambo Jonna i kvällssolen = Underbart!!!

Kommentarer
Postat av: jonna

mmmmmmh stolarna! <3

2011-07-25 @ 14:30:32
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0