I'm back!!

Har inte skrivit här på år känns det som, men nu ska jag göra ett ärligt försök att faktiskt uppdatera lite!

Det har ju hänt en del saker i mitt liv sen jag var aktiv här senast. Jag pluggar på Karlstad universit till sjuksköterska och börjar andra terminen till hösten. Nu under sommaren jobbar jag på Lekhörnan i Arvika, fabriken Swegon och jobbar extra med att rida lite hästar.

Bor även på herrgård nu i en månad vilket är ganska skönt men lite ensamt. Tur är väl då att Sandra var här idag och lagade mat till mig medans jag fixade iordning stallet. Förstår varför killar vill ha hemmfruar nu!

Måste väl även skriva att min bror fyllt 22 år idag, Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0