Harry Potter slår till igen

Idag har helt klar väderguden haft pms big time! Sol varvat med spöregn hela dagen! Det var jättefint väder tio i sex, alltså tio minuter innan jag slutade jobbet, men klockan fem över när jag skulle gå till bilen så spöregnade det. Jag sprang till bilen men va ändå pissvåt när jag kom fram = not fun!! Så nu har jag klagat klart på den svenska sommaren!! eller i alla fall för idag.

Åkte in till den otroligt stora staden Arvika (hmm) och spanade in Harry Potter när han visade upp sig på palladium. Det var en väldigt mörk historia och ja jag tycker inte om mörka filmer men det är något speciellt med våran kära Harry. Tyckte faktiskt filmen var helt okej och det är med lite sorg jag inser att det var den sista. Vad ska man nu längta efter på bio liksom, Potter har ju följt med och skrämt upp mig mååånga år nu.

Aja nu ska jag försöka sova och tror faktiskt det kommer gå ganska bra, är en rätt trevlig stämmning i mitt "lilla" hus. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0