20.52

Nu är jag här igen, tro det eller ej men nu skriver jag ju faktiskt två gånger i rad!!! Detta kanske till och med kommer att fungera ett tag?

Vad har hänt i sommar då som inte kanske alla vet om. Jo ett föl har kommit till världen och jag är delägare i henne, ingen mindre än Yrja från Udden! Jättesöt är hon och det finns mycket liv i henne, ni får en bild imorgon. Promise!

Sen har jag firat midsommar på Öland nu igen och det va lika nice som förra året förutom en mindre trevlig regnskur. Nu ska jag slänga på en film men ni får njuta av några bilder istället! See yah!



Marcus och Johan leker lite..


Ibland var vädret underbart, som denna kväll hos folket från Jönköping



De mest normala på hela campingen kommer självklart från Arvika!!!! ;)
Det är till och med Alex, Henrik och Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0