Tre dagar gjorda!

Såg att förra inlägget blev lite konstig men hoppas ni förstod lite iaf! Nu har jag haft två kvällar av nollning och idag var min första riktiga dag i skolan. Har massa trevligt folk i klassen och vi ska börja med grupparbete imorgon så då lär man väl känna folk ännu mer.

Nollningen har varit väldigt rolig hittills, lite kallt ibland bara o liiiite jobbigt att gå hem själv här i kronoparken eftersom folk skjuts åt höger och vänter på nätterna. USCH!

I Måndags va det många som var med på nollningen och vi hade en lära känna kväll och vinet flödade, blev riktigt lyckat. Igår hade vi stadsvandring och sedan fest i ett elvehem men då var vi inte lika många längre, i mitt lag var vi bara fyra när det kom till festen, så det va vi, tre nollor i andra laget och alla faddar. Men vi hade kul ändå! :)



Vi lekte ju lite speciella lekar men mitt lag ägde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0