Pulkarace!

Idag har jag i stort sett inte gjort någonting.... men ska försöka mig på en långtur med vovven snart så man får lite frisk luft och föroppningsvis somnar bättre ikväll. För imorgon är det full fart som gäller!!!

* Komma upp i tid
* Rida Hamdir
* Träna (simma)
* Åka pulka!!! :D Roligaste på hela dagen och vi är 7 pers som åker, kommer nog bli nice hoppas jag! Bara ingen skadar sig, men lugn jag utbildar ju mig till sjuksköterska, har "bara" tre år kvar så det löser sig nog. Haha.

Lite positiva saker finns det med vintern men saknar våren och sommaren något otoligt just nu. Tänkt bara att ligga på stranden, bada, inte behöva ha tre lager kläder på sig, fiska, sitta ute på kvällen utan att frysa och umgås med vänner = UNDERBART!!

Hemma hos Sandra i Augusti, klockan är runt nio, ser ni någon som fryser? Nej tänkte väl det!

Kommentarer
Postat av: jonna

ååååååhhh FISKA! Nu vill jag också ha sommar! Men vill ha vår först också! :D

2011-01-22 @ 11:02:34
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja FISKA Jonna, det måste vi göra i sommar!!!!! :D Om det nu blir sommar någon gång...

2011-01-23 @ 12:19:29
URL: http://soti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0