Nytt år!

Okej, bäst jag erkänner, att ha pojkvän var inget för mig, inte just nu i alla fall. Men vi hade trevlig den tiden det varade!

Har lite mer att uppdatera de stackare som fortfarande läser här (ska försöka bli duktig på att blogga nu!). Ska börja på universitetet den 24:e Januari och läsa tre år till sjuksöterska, så om någon har sådana böcker hör av er snarast!!


Funderar även på att åka till Paris nästa helg men får se hur det blir med det. Lägger upp några bilder på vad som hänt sen sist.



Vi firade ett nyår tillsammans innan vi bestämde oss för att bara vara vänner. :)



Världens bästa bild på när Jag, Carro, Per, Ilex och Viddi var ute i Högerud för att pimpla och grilla. xD



Jag och Karin testade skidorna i Sunne idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0