Nervös

Har kommit igång att rida min pålle lite igen, skönt att det inte är lika kallt. Men nu snöar det ju som bara den istället.. Tur då att jag och Carro har lösningar på det mesta!!!



Va på krogen med Karin igår med, vi är alltid bäst när vi festar!! Synd att Jonna inte kunde hänga på, men det kommer ju fler kvällar som tur är.

Har beställt nästan alla böcker jag behöver till första kursen på unversitet, kommr bli dyrt.... usch! Men, men det är sånt man får leva med. Nervös som bara den men hoppas jag överlever!

Kommentarer
Postat av: jonna

jag överlevde 24 mil hemifrån - du överlever! ;) :D

2011-01-09 @ 23:11:34
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/
Postat av: jonna

jag överlevde 24 mil hemifrån - du överlever! ;) :D

2011-01-09 @ 23:12:36
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/
Postat av: Stina

Men du är mkt tuffare än mig. Får hoppas att det går bra!! :)

2011-01-10 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0