lååångt inlägg

Gårdagen var fantastiskt kul. Först vänta otroligt lääänge på sega killar innan det äntligen skulle bli dags för lite pulkaåkning. Nej, då ska dom handla red bull också, så typ en timme försenat så intog vi racksta med våra riktiga pulkor och gliddynor. Backen va stenhård och man tog sej knappt upp och det var näst intill livsfarligt att åka! Blev mer skojbråk och ännu mer klättrande innan vi svettiga och goa begav oss till Victors för lite pizza. :)
Väl mätt så bar det av hem igen för en låång och skön dusch, val av kläder och lite fördricka. när vi äntligen var klara så begav vi oss till Henk för mer förfest med gh (fast jag spelade aldrig som vanligt (a )), youtube-klipp oxå sånt som man gör på en förfest med nästan bara killar... haha

Jag och Karin va smarta och drog tjugo i elva så vi fick gratis inträde på tiki!! De andra kom en halvtimme senare och fick betala 100 kr inträda!! Rätt åt dom ;)

Kvällen var bra bara att jag råkade krocka med en högtalare så jag har en stor bula nu. Eller det var faktiskt massa fulla människor som ramlade över mig så jag ramla också om ni blev nåt klokare av det :P
Nu sitter jag i brorsans lägenhet och börjar bli nervös inför imorgon. Skriver direkt jag kommit hem imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0