Una cerveza por favor!

Nu har jag flyttat in till stan igen (Arvika) så nu har jag tillgång till dator. Har ju bara bloggat från mobilen ett tag och det är inte riktigt samma sak..

Har äntligen lite lediga kvällar nu och känner att jag kan leva igen, kommer nog inte jobba så mycket nästa sommar. Min kropp börjar ju bli gammal och rostig! Haha!!

Har bara tre dagar kvar på Lekhörnan nu och kommer nog sakna det lite tror jag. Har så kul när jag jobbar med rätt folk och idag har jag haft privat spanskalärare direkt det inte varit kunder, så nice! Nu kan jag minsann beställa öl på rätt språk.

Imorgon drar Arvika hamnfest igång och gud vad kul det ska bli att bara vara lite fri, har ju inte festat alls sen Öland så har lite att ta igen. Kan bli lite tufft att jobba på Lördag bara.. :P Skyller på Jonna!!!

Saknar Karlstad också bara så ni vet!



Tacksittning disney!

Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha "skyller på jonna", vafan är detta för stil ;)

2011-08-04 @ 22:05:05
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0