Packa = tråkigt

Hmm jag skulle ju åka till Karlstad idag men nu sitter jag fortfarande hemma i Arvika... Får åka imorgon istället när jag kanske lyckats packa mer. Kan ju säga att packa är något av det tråkigaste jag vet. Okej, om det bara var till Spanien men nu måste jag dra med hundraåttioelva grejjer till som ska dumpas i Karlstad. Eller ännu tråkigare, jag kan inte bara dumpa det där utan måste packa upp skiten också.

Nog med negativitet!
Idag har jag faktiskt hunnit med att rida två hästar, Hamdir som jag tog en lungn och skön barbackatur med i skogen. Det är verkligen balsam för själen som vi uttryckte det på Wången. Sen fick gamla Sóti sig en riktig tur och han skötte sig över förväntan bra, nästan så att man blir sugen på att tävla killen i tölt igen.

Blev även en middag med Sandra, tror det börjar bli tradition att äta middag ute på onsdagar. Det är en väldigt bra tradition tycker jag! :)

Just det, fixade kontantkort för halebop på telias butik förut och även pengar att fylla på med. Men kärringen gav mig påfyllning för telia istället för halebop så det var bara att fräsa ner till stan i micran igen för att höra vad de kunde göra. Hon jobbade självklart inte kvällen utan en  kille fick ta hand om det. Men nu har jag pengar så jag klarar min kära resa = nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0