Min första lediga dag på läänge!

LEEEEEEEEEEEEEEEEEDIG!!!!!!!!!!!!

Så himla skönt att bara inte göra någonting, höra regnet utanför imorse och bara kunna ligga kvar i sängen och njuta av att inte ha några som helst krav. Gick upp stax före tio och satte mig och kurade i soffan och kikade ut på regnet, riktigt mysigt faktiskt. Mindre mysigt är att min kära gamla bil har slitit ut ena framdäcket och måste in på verkstad = dyyyyrt....

Nu under kvällen trotsade jag regnet och åkte till Jonna och lagade världens godaste tacos. Måste vara något av det godaste i världen. Fast det vet väl alla redan att jag tycker.. haha. Kikade på stolthet och fördom också och jag kan inte fatta hur man orkade vara så artig förr i tiden. Nu får ni inte missförstå mig, tycker inte att alla ska vara otrevliga. Meen trevligt räcker, man behöver inte niga för alla man inte tycker speciellt bra om osv.

Imorgon blir det massa uppdrag så dags att sova. Godnatt mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: jonna

haha, det där var inte lugnande stina xD

2011-08-16 @ 16:18:53
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0