Finaldax!

Upp tidigt idag igen för nu ska det ridas finaler. Anlände till Hannäsbanan i Kil vid niotiden innan jag parkerade mig i en stol på åskadarplats. Trevligt att få titta lite på tävlingarna för en gångs skull, annars brukar man bara springa runt och fixa saker hela tiden.

Efter lunch blev det min och Hamdirs tur att visa vad vi går för. Han skötte sig alldeles utmärkt och vi red upp oss två placeringar i V5 och vara bara fem hundradelar från seger (blev en tredjeplats). Lite smått irriterande men är supernöjd ändå!! I tölten knep vi en 6:e plats och "kröp" sedan runt ärevarvet för vi var så trötta..



Tölten börjar sitta där den ska nu, fick till och med en 5:a för den.
Förra året hade vi 2,5:or..



Galoppen är helt klart roligast tycker Hamdir, min svarta springare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0