Upptäcksfärd?

Sprungit en sväng på stan med Jonna, var alldeles för längesen jag träffade henne så det var kul. Vi sprang även ner på Ica för att hälsa på Karin som praktiserar där, hon var sååå fin i sina arbetskläder, speciellt kepsen!! Sen var det kallt ute så vi åkte på en liten upptäcksfärd i Arvika. Eller, det var jag som missade att köra in till Jonna så det blev en liten omväg runt konsum. Nu vet ni det också.

Ska åka till Karlstad ikväll, Jonna och Karin ska på Johnossi så jag är snäll och kör dom dit. Men kommer nog inte ha så tråkigt själv heller som tur är. ;) 

Sorry tjejer för ganska hemsk bild men enda jag hade på er tillsammans! (a) Jonna och Karin, HELT nyktra på festivalen i sommars!



Kommentarer
Postat av: jonna

fuck vilken hemsk bild! haha

2010-11-22 @ 22:23:08
URL: http://jonnacarolina.blogg.se/
Postat av: jonna

och förresten; GRATTIS TILL JOBBET! :D

2010-11-22 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0