Wångenprovet!

Skrev inget igår, men få ta igen allt idag istället.
Igår red jag två lektioner för Vignir och det kändes faktiskt väldigt bra. Kommentarer som "han är en helt annan häst och har utvecklats jättemycket" är ganska trevligt att få. Särskilt när det är Vignir som säger det!
Idag har vi haft Wångenprovet hela dagen(= hemskt!) och det har faktiskt gått bättre än vad jag trodde. Fick godkänt på både ridprovet och tappskoprovet. Det teoretiska vet jag inte men hoppas det gick bra där med. För er som inte vet så är detta ett prov på allt vi lärt oss i skolan under tre år.
Fick t ex en fråga som såg ut ungefär såhär:
"Skriv ett manus till ett tal som ska hållar i 5 min, det ska handla om hästskötaryrket och det ska vara på engelska"
Jag dog nästan när jag såg den frågan, men jag lyckades faktiskt skriva ihop nåt som lät ganska okej. Iaf enligt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0