Sova 20.00?

Huset är som vanligt dött nu efter åtta. Förstår inte vart alla människor tar vägen då?! Visst vissa kanske sover som ska upp tidigt och så, men klockan åtta? Detta är för mig en gåta.
Aja jag är väl ganska så nöjd, då får jag ju tven för mig själv nu när House börjar igen. Missa det inte, klockan nio på fyran!!

Ska trycka i mig lite "droppar" som vi alltid kallat det hemma hos oss. Det heter egentligen Echinaforce och detta otroliga medel är nåt som gör att man inte blir förkyld eller iaf inte blir lika sjuk som man skulle blivit utan. Hoppas ni hängde med i min invecklade förklaring!
Sanna är nämligen småsjuk och jag vill inte bli smittad nu till studentkryssningen och allt!

Kommentarer
Postat av: Carro

uuuuuh de där jäkla dropparna du har tvingat i mig sååååå många gånger :P så himla äckliga! fast effektiva...

2010-03-03 @ 12:31:43
URL: http://carrothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0