Mycket nu..

Nu är Hamdir fixad. Eller han är genomkollad och det var som vi trodde. Han var sned i korset och för att kompensera detta så blev det mer spänningar i rygg och nacke. Nu är han i alla fall knäck lite här och var. Jag ska även leka kiropraktor i några dagar och dra rätt bakbenen för att musklerna ska ställa om sig fortare (hoppas jag vågar!!).

Pratade med ABC-gruppen nu också om våra årsböcker som vi aldrig får höra något om. Men den som hade hand om det hade inte tid nu men skulle ringa mig senare i eftermiddag. Kan ju tillägga att jag hatar att prata i telefon med människor jag inte känner...
Nu ska jag fixa lite på rummet sen hämta minibussen och dra in till Östersund. Skönt att få göra något annat för en gångs skull! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0