Mera lov

Nu visar jag det sig att jag ska få mera lov! Ibland är det bra med kallt väder och en långvarig förkylning. Anledningen till att jag få mer tid i Arvika är att det är så kallt ute så vi kan inte köra hästarna. Eller hästarna skulle nog klara sig men det är inte lika kul om man skulle få stopp på bilen i den här kylan.

Jag skulle egentligen tagit tåget upp till Wången men eftersom jag är förkyld så stannar jag hemma tills vädret blir bättre! Åker med familjen och hästarna upp för dom som inte förstod mitt resonemang.

Letar balklänning förfullt och ska till Kristinehamn imorgon och prova en (vad det såg ut som) jättefin klänning. Hoppas den passar och att det problemet löser sig innan jag åker till Östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0