20:06

Tjenare bloggen!

Anna gjorde ett klockrent videoinlägg på min mobil igår, ska försöka få upp det här någon dag när jag har tid. Alltid kul med gästbloggare, särskilt en så seriös som hon är!  ;)

Sitter på mitt rum och försöker plugga en del men det går ganska trögt. Orkar inte komma ihåg alla gudar i
religionen och alla kungar i historian. Slutar väl med att jag skriver att Shiva (hinduisk gud) är Sveriges kung eller nåt..


Hade med Hamdir på lektionen för Ullis imorse, hon tyckte han såg fin ut och att han nog kommer bli väldigt bra! Det enda negativa enligt mig var att hon tyckte jag skulle longera honom med inspänningar. Tror jag skrotar den idén va (om ni inte förstår varför kan ni ju fråga mig?).

Nästa helg blir det en resa till Norberg med Elin och Sanna, det kommer nog bli galet och kul hoppas jag. Undrar vad dalarna kan bjuda på i krogväg?
Festsugen är jag iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0