nervös?

Sitter ensam i mitt lilla hus i Aspås och tittar på OS. En och annan godis slinker ner också eftersom jag inte har så mycket att göra och då äter man istället.
Är faktiskt lite nervös inför Lördagen (jag som aldrig brukar vara det) eftersom jag tydligen blir uppklassad om jag får över fem poäng. Sköter sig Ernir så är det troligt att jag får det och då måste jag ju tävla mot dom duktiga, typ Sanna, jag kommer ju dö!!
Men det behöver ju inte bli så, igår när det gick som bäst så dök vi ju ner i ett dike och höll på att gå omkull. Det kan alltså gå hur som helst till helgen. Önska mig lycka till och be en bön för oss! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

De kommer gå så bra så, jag tror att du vinner allt! Du har iallafall helt klart finaste hästen!:)

2010-02-18 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0