Hos Berit

Ändrade tillbaka designen igen (tryck F5 om du inte ser det) tills jag har bestämt hur den ska se ut. Blev så svårt att se texten som det var nu. 

Nu har jag ju lite att skriva eftersom jag varit hos Berit i två dagar. Började lasta hästarna igår vid tolvtiden. Annas pålle tog nästan en halvtimme att lasta men Hamdir (kingen) gick på direkt.
Vi hann bara nedför Wångens backe innan vi upptäckte att ett hjul på transporten var tomt på luft!! Fick lite smått panik, ville ju inte direkt krångla med hästarna nåt mer.
Men kära Krister (vaktmästare) kom ner med traktorn och pumpade upp hjulet år oss. Sen så fick vi pumpa igen i Krokom.
Anlände till Berit vid halv två och fick då reda på att en av hennes ungar hade kräksjukan ("jättekul"). Men jag har som tur är inte blivit smittad än.
Hamdir har fått en ny hagkompis och de verkar komma ganska så bra överens! Skriver mer imorgon, ska försöka hålla det löftet i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0