Röd

Tro det eller ej, men jag har blivit lite solbränd!!! Känns verkligen att sommaren är påväg här uppe i snödrivan. Får hoppas att jag blir brun och fin tills på Onsdag bara.
Folket har kommit upp idag, satt nyss och hade "allt mellan himmel och jord"-samtal med Sanna. Alltid lika välbehövligt, särskilt efter en veckas isolering!
Sista jobbdagen hade jag idag också. Nu blir det bara två hästar på morgonen innan vi åker till Norberg. Ska ta hand om Elins häst också eftersom hon redan är i Norberg.
Det kommer bli några helt okej dagar här uppe nu tror jag. Är nästan klar med allt skolarbete som
ska vara inne och vi är bara Island här så vi lär ju inte börja med några nya saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0