Snart hemma!

För er som är intresserade av mitt liv så kommer jag hem till Arvika på Lördag! Men kommer nog inte hinna träffa så många kompisar, tyvärr. Jag åker hem med Gudni, och vi kommer inte vara framme förän 8 på kvällen. Sen så ska jag jobba på Wagges unghästvisning hela Söndagen och åker tillbaka till Wången direkt den är slut.

Snabbvisit, jag vet, men jag kommer hem till mârten i några dagar (fyller ju 18 då), sen blir det Island i tre veckor om allt blir som jag tänkt mig (hoppas på stipendim).

Kommentarer
Postat av: Carro

hörde att du med skulle visa häst på söndag, då ses vi då! ;)

2009-09-07 @ 21:04:34
Postat av: Stina

Jajamensan! Tackar inte nej till en gratis resa hem vettu ;) Kul o träffa dej igen! :D

2009-09-08 @ 14:25:43
URL: http://soti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0