Skvaller...

Om ni undrar varför jag inte skriver så mycket är det ör att det inte händer så mycket här uppe i norr. Men igår var tydligen en händelserik dag/natt!!

Huset har invarderats av dalmasar, eller två styck kompisar till Jenny, men ändå. Vi tog wångenbussarna och drog in på bio, såg "Flickan som lekte med elden". Den var ganska bra men ettan var bättre! Efter det drog jag och Becca och käkade tjockismat på kebab-baren, det var gott!!! Lite speciella samtalsämen och fönstershopping innifrån fönstret, inte så många som fattade det där kanske.. men det gör vi!


Åkte tillbaka till Wången med Annie, hade ganska seriösa samtal med henne och hon behövs verkligen på denna skola.
Folk tjatade på oss om fest men jag tog datorn i beslag istället.

Idag!

Fick höra massa skvaller på jouren och det var ju bara för kul.
Ganska bra att man stannade hemma igår tycker jag nu! Kul att vissa får till det och ganska underhållande att se hur bakfulla dom är som fick dras hem igår!! Skadeglad? Javisst! Haha.
Wången är inte så seriöst som det har verkat på sista tiden, och tur är väl det för annars hade Söndagarna varit ganska så tråkiga.
Stackars Pär som skickar sms fel också, Hahahaha.

Erla ska få åka på en liten tripp till Håkan och Karin (inte h-håkan) och gå i sto-flock under min praktik, skönt att något äntligen löser sig!

Nu har ni fått en lång uppdatering och fortsätt få saker att hända så jag har något att skriva om! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0