Saluhastvisning

Igar var jag pa en saluhastvisning dar de visade upp 41 hastar som var till salu. Otroligt kul och manga fina hastar. Sarskilt den sista, en 4-arig hingst som "bara" kostade 5500 000 islandska kr (ca 325000kr).
Traffade aven lite folk jag kande. Anna och Sanna som praktiserar pa Fet och jag traffade aven Carolina, det var inte igar om man sager sa! Hon ska jobba hos Siggi sigg i tva manader.

Skickade aven ivag 53 hastar med flyget igarmorse. De skulle till Holland och Tyskland, kul at se hur de gör nar de ska skicka ivag dom och hur de far sta i flyget!

Idag sa har vi jobbat hela förmiddagen med att flytta runt massa flockar. Aven slappt ut hingstarna pa lite semster. Sa nu gar det 6 förstaklasshingstar utanför mitt fönster!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser ut som att du har att göra:)

2009-10-19 @ 10:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0