Ledig

Första dagen jag är ledig sen jag kom hit! En underbar dag här faktiskt. Solen skiner och det blåser nästan ingenting!! Vilket är ganska så ovanligat här på Island.

Är helt ensam här i huset idag eftersom de andra sov inne i Reykjavik. Endast sonen som bodde här inatt men han jobbar i stallet nu. De håller på att tömma alla boxarna eftersom stallet ska tvättas ordentligt nästa vecka. Endast hingstarna som får bo inne denna veckan som kommer, de andra har vi slängt ut!

Funderar på om jag ska ta och gå ut en tur med den överenergiska lilla hunden som håller mig sällskap, vore nog skönt att få lite frisk luft!



Den lilla överenergiska hunden

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt med en liten kompis!

2009-10-11 @ 14:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0