Äntligen hemma

Japp, kom till Mora tio i sex igår efter att ha åkt buss i 5 ½ timme, inte så trevlig resa..
Intog förarsätet i våran Kia och körde till pizzerian i Malung. Så gott med mat efter att ha levt på godis hela dagen!
Sen så körde jag hela vägen hem och landade i soffan framför "olskyldigt dömd".

Imorse hade jag min första sovmorgon på sen skolan började, gissa om jag behövde det!
Lite prat med mamma, äggsmörgås och livet var på topp igen!
Åkte till carro, kul att träffa henne!!
Sen så blev det ner till banken och vet ni vad? jag fick två biobiljetter i födelsedagspresent av dom. Så snälla!!
Nu sitter jag och väntar på sandra som ska komma hit!

Imorgon blir det nog "förkalas" och Bob Hund för hela slanten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0