Hata Krokom!!

Mmm, jag och Elin skulle in till Krokom nu efter skolan. Jag skulle hämta ut mitt körkort och Elin skulle hämta ut mediciner på apoteket. Alla normala ställen stänger ju vid sextiden så vi åkte ifrån Wången strax före fem för att ha gott om tid på oss (tar ca 25 min till Krokom)!!

Men när vi åkte så var det så otroligt mycket dimma så vi såg inte mer än 10 meter framför oss, det ledde till att vi fick köra i 60km/h hela vägen. Kom till posten 17.32 och ser hon som jobbar stå utanför och dom stängde tydligen halv sex.

Vi blev liiite irreterade och åkte då vidare till apoteket som var helt mörkt. Jo dom stängde också halv sex, det gjorde dom inte för två veckor sedan när Elin var där senast!
Ganska misslyckad resa men vi fick iallafall clementiner och en chokladkaka var på ica som inte stängde förän åtta!!

Wohoo, en normal affär i norrland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0