Tävling

Dagen har inte varit lugn!
Men den har varit ganska lyckad om man räknar bort allt regn som kom över oss. Snyggt med genomskinliga vita ridbyxor måste jag säga! Men iallafall så fick jag inga nollor av domarna. Kom däremot trea i fyrgången vilket var ganska oväntat!!
Poängen för V5: 5.0
Poängen för T8: 4.1
Trodde verkligen vi skulle hoppa av banan i tölten eftersom den enda energin pållen hade kvar gjorde han va med genom att bocka och hoppa runt. Men vi stannade kvar på banan och fick till och med poäng!!

Kom upp till rummet igen vid halv åtta, var ganska slut då måste jag säga. Men då sätter man sig i en varm bastu och länner hur kroppen kommer tillbaka efter sin frusna dvala!!
Sovdags nu som ni kanske förstår eftersom jag knappt kan hålla ögonen öppna.
Gonatt!!


Gammal bild.
 Men det är iallafall Thengill som jag tävlade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fiin :) oh hästar e så mysigt.. är det din på bilden?

2009-05-06 @ 22:02:23
Postat av: VIZLE

det var jag som undrade :)

2009-05-06 @ 22:02:49
URL: http://vizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0