Stockholm nästa

Har börjat förstå hur man ändrar designen på bloggen nu. Så om det ser väldigt konstigt ut någon dag så är det jag som exprimenterar lite.

Elitloppet drar vi iväg till imorgon. Eller det är inte förän till  helgen. Men under våran lååånga bussresa ner till Stockholm ska vi göra ganska många studiebesök. På stora travanläggningar förstås. Men jag tror att det kan vara väldigt kul att titta på eftersom travets anläggningar är mycket maffigare än islänningarnas.
Vi fick iallafall ett besök hos Johan Häggberg intryckt på lördagen vilket känns kul!


Ska ta med mig datorn till Stockholm och jag ska ta massor av bilder. Så ni får hänga med på bloggen ordentligt nu så ni inte missar någon intressant. Vem vet vi kanske kommer se några travhästar? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0