Sista morgonen

Nu har jag haft min sista jourmorgon på denna terminen. Känns gött att det är över och att jag kan sova en timme längre varje morgon.
 
Åkte aldrig med på party igår heller, det bestämdes så sent vart vi skulle vara så jag orkade inte. Men jag tror dom hade ganska tråkigt där borta. För det hittas alltid på bus när dom har tråkigt, och busat hade dom gjort inatt..
Alla våra skottkärror stod uti hagarna och de andra stallens sottkärror stod i skrittmaskinen, Lyckat!!
Jag kan fasktiskt gissa vem idé det var!


Kommentarer
Postat av: Becca

WIKTOR !!! jag lovar att det va han som kom på idén iaf ! xD :P

2009-05-14 @ 13:38:30
Postat av: Stina

Haha det var det jag gissade på faktiskt!! Tro det eller ej!!

2009-05-14 @ 23:18:16
URL: http://soti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0