Oväntad granne

Nu sitter jag på mitt rum i norrland igen. Har skett lite förändringar i det måste jag säga. Har fått en ny hylla och med den fanns det massa sågspån över mina saker på skrivbordet. Snällt av dom att fixa nya saker men de kan ju inte vara så snälla så de städar efter sig!!

Fick mig en överrasking på tåget idag också. I Kristinehamn när jag sitter och halvsover så stiger det på en ung kille. Och jag kände igen honom, det var ingen mindre än Christoffer Hiding från Idol. Inte så många som kommer ihåg honom kanske, men det gjorde jag. För att färska upp minnet på wångenfolk så kallades han Jesus förra året (döpt av Daniel). Vi satt och halvsov med musik i öronen, vågade faktiskt inte prata med han. Men jag fick iallafall höra att Kristinehamns publik var tråkiga!!!


Jesus, eller Chrisoffer Hiding som han också heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0