Lååång dag

Okej, varning för långt inlägg! Men jag har ganska så mycket att skriva om idag.

Dagen började med frukost klockan sex. Sen var det bara att ta plats i bussen för den långa resan mot Stockholm. Vi stannade till på fyra olika travgårdar (Volmsta gård, J-O Persson, Västerbo stuteri och Team Westholm) och det var faktiskt ganska kul att få se.
Gårdarna är väldigt stora och de hade bra träningsmöjligheter. Skulle inte tacka nej till Volmstas träningsvägar direkt. Skulle också vilja ha Westholm vattenträningsgrej. Sen kan jag plocka några hingstar från stuteriet, sen så tar jag Järvsöfaks från J-O Persson så har jag den perfeka anläggningen med bra hästar!!
Drömma kan man ju alltid göra.


Viktor som gick på Wången för två år sedan och en av Westholms hästar.


Kom fram till vandrarhemmet klockan nio och man kan verkligen säga att det är ett vandrarhem. Bo aldig på Zinkensdamm om ni ska till Stockholm iallafall. Som tur är ska man bara sova på rummet. Och i mitt rum är vi bara två, men stackars dom som är fyra ihopträngda.

Gick iallafall ut på stan, hittade ett b-ställe att äta på. Vi hade inga förväntnigar på maten överhuvudtaget, men det var billigt och vi var jättehungriga så det fick duga. Men det visade sig att det var jättebra, så det blir nog fler måltider där!!

Nu ska jag faktiskt ta och sova lite. Uppdaterar imorgon kväll någon gång när vi kommit hem från alla nya studiebesök vi ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0