"Byarundan" med rusningstrafik

Min dator var beslagtagen igår. Av ingen mindre än Sanna som av någon underlig anledning bara var tvungen att gå in på msn. Hmm, undrar vad som var så viktigt där?! Haha.
Det är också anledningen tll att det inte blev något bloggande igår.

Annars var vi (jag och Sanna) ute och gick i över en timme runt Alsenberget, eller byarundan som vi fick reda på att den kallas bland alsenfolk. Men byarundan var väldigt vältrafikerad igår, har aldrig sett så många bilar här förut. Men dom åkte nog förbi oss eftersom vi var så otroligt snygga!!

Hade även med Maddes småhundar, två bitska saker som sprang runt överallt. Känner mig inte så hundvan även fast jhag har haft hund i snart sju år. Men det kanske beror att jag aldrig riktigt har interesserat mig för honom..

Nu är det lov också! Så då måste man in och handla massor med mat i den otroligt stora samhället Nälden.
 Kommer nog bli en ganska skön vecka här uppe i norr. Erla kommer nog trivas också eftersom hon kommer få gå ut på bete snart!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, jaa vad gjorde jag egentligen.. ;)

2009-05-19 @ 16:41:27
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0