Trötter

Nu är jag trött!
Har sovit i 3 ½ timmme inatt och jag missade nästan tidsomställningen. Men nu är jag med igen och har koll på vad som händer.

Det var iallafall fest igår, Rasmus som fyllde 20år. Det blev faktiskt en jätterolig kväll med mycket trevligt folk. Man kan ju säga att wången börjar bli känt också. Vi har till och med en fått en egen sång som vi fick höra ett ex antal gånger under kvällen "Wångenbrudar, shalalalala". Hmm kändes som vi fick lite konstiga blickar av de andra tjejjerna där. Men, men bara man har kul så är det väl bra. Har tyvärr nåstan inga bilder heller. Min kamera tyckte inte om det blinkade ljuset som stod på dansgolvet.
Men nu ska jag ta och dejta kudden i några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0